خانه / اخبار و اطلاعیه ها / دوره های آموزشی قرآن کریم در ماه مبارک رمضان سال 96

دوره های آموزشی قرآن کریم در ماه مبارک رمضان سال 96

برنامه دوره های آموزشی

بسم الله الرحمن الرحیم

1.دوره آموزش روخوانی و روانخوانی

دوره روخوانی و روانخوانی اولین مرحله یادگیری قرآن کریم می باشد و در عین حال پیش نیاز آموزشی سطوح بالاتر محسوب می شود. از این رو متقاضیان در بدو امر مورد ارزیابی قرار می گیرند و در صورت تسلط بر روخوانی و روانخوانی در سطوح بالاتر مشغول به فعالیت می شوند.
هدف از برگزاری دوره روخوانی و روانخوانی علاوه بر ایجاد بستر انس با قرآن کریم ، فراهم نمودن مقدمات لازم جهت آموزشهای تخصصی در سطوح بالاتر می باشد . در نهایت افرادی که در این دوره شرکت می کنند ، قادر خواهند بود علاوه بر آشنایی کامل با قواعد روخوانی و روانخوانی ، مهارت لازم را در خواندن صحیح و روان قرآن کریم نیز کسب کنند.

2. دوره آموزش تجوید

افرادی که علاقمند به شرکت در دوره تجوید قرآن کریم هستند پس از سپری کردن دوره روخوانی و روانخوانی (درصورت نیاز) مجاز به شرکت در این دوره خواهند بود. هدف از برگزاری دوره تجوید ایجاد بستر انس با قرآن کریم و فراهم نمودن مقدمات لازم جهت کسب آموزشهای تخصصی در سطوح بالاتر می باشد. در نهایت افرادی که در این دوره شرکت می کنند ، قادر خواهند بود علاوه بر آشنایی کامل با قواعد تجوید بصورت نظری، مهارت لازم را در بکار بردن قواعد تجوید بصورت عملی را نیز کسب خواهند کرد.

اساتید قرائت قرآن کریم مسئولیت تدریس در این دوره آموزشی را بر عهده دارند. جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 091234683688 آقای حیدری تماس حاصل فرمایید.

آدرس: اسلامشهر، سه راه آدران، شهرک امام حسین(ع)، انتهای بلوار ۲۰ متری نور، جنب خط آهن و رودخانه

سه-راه-آدران-شهرک-امام-حسین-----Google---Maps

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.